Te huur: Tielweg 3, 2803 PK Gouda

 1 4.jpg 2 Tielweg 3 Gouda flexplek Abram.JPG 3 Tielweg 3 Gouda flexplek Abram.jpeg 4 Tielweg 3 kantoorruimte Gouda Abram.jpg 5 Tielweg 3 Gouda Flexplek Gouda Abram 2.jpeg 6 Tielweg 3 Gouda flexplek Abram 4.jpeg 7 Tielweg 3 kantoorruimte Abram Gouda.JPG 8 Tielweg 3 kantoorruimte Gouda 2.JPG 9 Tielweg 3 kantoorruimte flexibel Gouda Abram.jpeg 10 Tielweg 3 kantoorruimte Gouda.JPG 11 Tielweg 3 flexplek Gouda.JPG 12 Teilweg 3 flexplek Gouda abram.JPG 13
€ 700,- per maand
Type object Kantoor
Perceeloppervlakte 2.356 m²
Totale VVO 900 m²
In units vanaf 30 m²
Aanvaarding Direct

Notitie

Algemeen

Een vernieuwend kantoorconcept. De verspreiding van het Covid- 19 virus wordt zoveel mogelijk voorkomen door aangepaste ventilatie luchtbehandeling en koeling.

Ervaar het nieuwe werken op Tielweg 3! Dit kantoorgebouw is volledig getransformeerd waarbij wij een combinatie hebben gemaakt van vernieuwende architectuur en moderne technieken en IT faciliteiten.
Aanvullend een fantastische loun... Meer informatie

Locatie

Kenmerken

Overdracht
Referentienummer 00041
Huurprijs € 700,- per maand
Servicekosten € 35,- per maand
Inrichting Niet gestoffeerd
Inrichting Niet gemeubileerd
Aanvaarding Direct
Aangeboden sinds Vrijdag 30 november 2018
Laatste wijziging Donderdag 16 juli 2020
Bouw
Type object Kantoor
Soort bouw Bestaande bouw
Bouwperiode 2000
Oppervlaktes en inhoud
Perceeloppervlakte 2.356 m²
VVO 900 m²
In units vanaf 30 m²
Indeling
Aantal bouwlagen 2
Locatie
Lokale voorzieningen Restaurant op 500 meter tot 1000 meter
Bereikbaarheid Bushalte op 500 meter tot 1000 meter
Treinstation op 1000 meter tot 1500 meter
Afrit van de snelweg op 500 meter tot 1000 meter
Energieverbruik
Energielabel A
Kadastrale gegevens
Gouda M 7251 Gouda M 7251
Perceeloppervlakte 2.356 m²
Omvang Deel perceel

Beschrijving

Een vernieuwend kantoorconcept. De verspreiding van het Covid- 19 virus wordt zoveel mogelijk voorkomen door aangepaste ventilatie luchtbehandeling en koeling.

Ervaar het nieuwe werken op Tielweg 3! Dit kantoorgebouw is volledig getransformeerd waarbij wij een combinatie hebben gemaakt van vernieuwende architectuur en moderne technieken en IT faciliteiten.
Aanvullend een fantastische lounge area met onder meer de ‘living room’ voor informeel overleg en de ‘Green room’ (vergaderruimte ‘de kas’), waarbij u binnen in het echte groen het buitengevoel krijgt. En niet te vergeten de ‘Travel room’ voor grotere groepen. Naast vergaderen kunt u deze ruimtes ook reserveren voor uw borrel, bijeenkomst of lunch. Iedere kantoorruimte is voorzien van vloerverwarming/ vloerkoeling en daglicht gestuurde verlichting. Ook beschikt iedere ruimte over aanvullende koeling! Zowel daglicht als aanvullende koeling kunt u regelen via een smartphone of tablet. Uw bezoekers worden bij binnentreden ontvangen door onze hostess in de centrale meet & greet area.

Parkeervoorziening:
- Ruime en uitstekende parkeerratio (circa 1:35)
- De beveiligde parkeergarage is afgesloten door middel van een slagboom.
- Tevens zijn er oplaadpunten voor elektrische auto’s aanwezig vanaf augustus 2020

Bereikbaarheid:
Het kantoorgebouw is gesitueerd op bedrijventerrein Goudse Poort, een bijzonder goede en centrale ligging in de Randstad.
- Centrale ligging t.o.v. grote steden zoals Den Haag, Utrecht en Rotterdam.
- 1 minuut vanaf de op/ afrit Gouda A12/A20.
- Goede verbinding met het openbaar vervoer middels bussen richting het Intercitystation Gouda.

Opleveringsniveau (algemeen):
Een moderne, industriële look & feel met veel gebruik van glas maakt deze ruimte toegankelijk en eigentijds, ruimtelijk & transparant. De koffiecorner bevat een selfserviceruimte met koffie- en theevoorzieningen ten behoeve van de begane grond. Uw bezoekers worden ontvangen door een hostess en indien wenselijk doorverwezen naar uw eigen ruimte of naar een van de vergaderruimtes. Op de begane grond zijn er twee bijzondere meetingrooms aanwezig, de ‘Travel’ en ‘Green room' met ieder een unieke look & feel voorzien van tv-scherm en audio voor presentaties.

Opleveringsniveau van de kantoren:
- In de kantoren is een wit uitneembaar akoestisch systeemplafond aangebracht.
- De kantoren zijn voorzien van daglicht gestuurde LED verlichting. De verlichting wordt door middel van aanwezigheidssensoren en daglichtregeling (armaturen raamzijde) automatisch bediend. Bediening is ook mogelijk via smartphone en tablet.
- Verwarming en koeling in de kantoren vindt plaats door middel van vloerverwarming/koeling en een additionele airco unit.
- Ramen kunnen geopend worden.
- Een aantal kantoren zijn voorzien van een tv-scherm en/of de benodigde voorzieningen hiervoor.

Energielabel:
Het pand beschikt over een A-label.

IT:
In overleg kunnen we oplossingen voor uw Internet en Telefonie aandragen.

Beschikbaar begane grond :
Office 0.01 30 m²
Office 0.02 30 m²
Office 0.03 35 m²
Office 0.04 35 m²
Office 0.05 30 m²
Office 0.06 55 m²
Office 0.07 VERHUURD
Office 0.08 VERHUURD
Office 0.09 VERHUURD
Office 0.10 30 m²

Huurprijs:
Vanaf € 700,- per maand exclusief BTW

Beschikbaarheid 4e etage:
Ca. 365 m2 v.v.o., gelegen op de vierde etage.

Opleveringsniveau kantoorruimte 3e etage:
- De ruimtes zijn voorzien van een verdekt uitneembaar systeemplafond of industrieel plafond met additionele akoestische voorzieningen.
- Hoogwaardige vloerafwerking (tapijt en gewoven vinyl).
- De ruimte is ingericht met diverse kantoor- en vergaderruimtes en bevat een lunchruimte met pantry (o.a. voorzien van spoelbak, koelkast, vaatwasser en voldoende opbergruimte).
- Dubbele en nieuwe toiletgroepen.
- Het plafond is voorzien van basis verlichting met type PL5 lichtbronnen, geschakeld middels wandschakelaars bij de entree. Aanvullend is sierverlichting voorzien.
- Verwarming op de kantoorvloeren vindt plaats door middel van radiatoren.
- De koeling wordt geregeld door koelconvectoren in het plafond. De convectoren zijn regelbaar voor wat betreft de koelcapaciteit en de ventilatorstand. De serverruimte is voorzien van een airco.
- Via het plafond of bovenin de wand wordt de vers gekoelde lucht in de diverse ruimten gebracht. De luchthoeveelheid in de vergaderruimtes wordt automatisch geregeld op basis van een vast luchtdebiet.
- In de serverruimte is een losse airco unit aangebracht.
- Ramen kunnen afzonderlijk geopend worden.
- Excl. losse inventaris.

Huurprijsaanpassing
Jaarlijks voor het eerst één jaar na datum ingebruikname, zal de huurprijs worden aangepast op basis van de wijziging van het maandindexcijfer volgens consumentenprijsindex (CPI), 2006=100, reeks alle huishoudens.

Zekerheidstelling
Bankgarantie ter grootte van drie maanden huur inclusief servicekosten en BTW.

Overige condities
Huurovereenkomst op basis van het standaardmodel van de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ).

BTW-Status
Over de huurprijs en servicekosten wordt BTW in rekening gebracht. Bij het vaststellen van de huurprijs is ervan uitgegaan dat huurder voor minimaal 90% belaste prestaties in het gehuurde verricht.

Algemeen
Al het bovenstaande betreft informatie omtrent de verhuur van dit adres. De informatie is met zorg samengesteld, maar voor de juistheid ervan kan door Abram Makelaardij geen aansprakelijkheid worden aanvaard noch aan de vermelde gegevens enig recht worden ontleend. Nadrukkelijk is vermeld dat deze informatieverstrekking niet als een aanbieding of offerte mag worden beschouwd.

Plattegronden

Sluiten

Recent bekeken